bedava steam kodları 2020 steam cüzdan kodu 2020 bedava steam key 2020 bedava steam cüzdan kodları 2020

Steam Cüzdan Kodları Bedava 2021

Merhabalar bu yazımızda bedava steam cüzdan kodları 2021 ocak konusuna değiniyoruz. Eğer başlıklar halinde detaylıca açacak olursak, steam cüzdan kodu bedava 2021, bedava steam cüzdan kodu kazanma 2021 programsız, oluşturma olarak ayırabiliriz.. Sizlere nasıl alabileceğinizden ve daha da detaylı bilgilerden bahsedeceğiz.

Bedava Steam Kodları 2021

bedava steam kodları

Steam, bildiğiniz üzere oyuncuların en çok tercih ettiği platformlardan biri haline geldi. Uzun zamandır zirvede ki yerini koruyan Steam için oyuncular ve kullanıcılar da ücretsiz, bedava kod nasıl alırım diye merak ediyor haliyle. Bu gibi durumların neticesinde de, bedava steam kodları gibi aramalar yapıyorlar. Biz de bu gibi taleplere hitaben, bu yazımızda sizlere ücretsiz key listesi sunuyoruz.

ÖNEMLİ: Eğer bu kodlardan hiç birini çalıştıramadıysanız yorum kısmına size ulaşabileceğimiz bir adresinizi ve steam kodu istediğinizi belirten bir yorum atabilirsiniz. Yorum sıralamasına göre sırayla herkese gönderebildiğimiz kadar steam keyi göndereceğiz.

Steam Bedava Cüzdan Kodları – Key 2021

Bedava Steam Keyi (Kodu) : T2HMT-IEG97-DZQNX

Bedava Steam Kodu (Keyi) : FTW8D-GSF8S-8GD5S

Bedava Steam Keyi (Kodu) : BSD8G-GA898-F8H4F

Bedava Steam Kodu (Keyi) : AX5DS-GG8AS-GGH4F

Bedava Steam Keyi (Kodu) : NSDCD-GHTOT-BFF53

Bedava Steam Kodu (Keyi) : BMDPA-9G8FD-SSG85

Bedava Steam Keyi (Kodu) : BAB4G-4G8A1-HRRE9

Bedava Steam Kodu (Keyi) : BBV4C-ASW2Q-BVC88

Bedava Steam Keyi (Kodu) : YH54Y-5AFXS-GAS44

Bedava Steam Kodu (Keyi) : VCV2F-G4V8D-NMSKD

Bedava Steam Keyi (Kodu) : CVSKW-SDJAA-CXMAA

Yeni Kod Listesi

Bedava Steam Keyi (Kodu) : GA532-AK39S-GS241

Bedava Steam Kodu (Keyi) : 1A5BA-NG5UH-I4KHG

Bedava Steam Keyi (Kodu) : VAS3G-F5D8G-GMNKS

Bedava Steam Kodu (Keyi) : CMBFS-V24K3-HKFG9

Bedava Steam Keyi (Kodu) : BNS34-BFV45-NFDJV

Bedava Steam Kodu (Keyi) : CCD42-BCXR3-BCXD2

Bedava Steam Keyi (Kodu) : VCXD1-BFDA6-VBXC4

Bedava Steam Kodu (Keyi) : 44SAB-BD4SD-D4SD5

Bedava Steam Keyi (Kodu) : VDS54-T3Y23-MGO44

Bedava Steam Kodu (Keyi) : 329DS-ZXE32-NKTM3

Bedava Steam Keyi (Kodu) : CMD33-DXM12-GABM1

Bedava Steam Kodu (Keyi) : 252FG-GG35G-H4K4L

Bedava Steam Keyi (Kodu) : VCFF34-NN34B-VMD41

Bedava Steam Kodu (Keyi) : 324L3-ASK3W-VSDM3

Bedava Steam Keyi (Kodu) : DSB48-SDF4B-SDF4H

Bedava Steam Kodu (Keyi) : CVF43-FKDD3-DMSF3

Bedava Steam Keyi (Kodu) : CVBF7-45N34-BCXM3

Bedava Steam Kodu (Keyi) : VCV4F-AS3MG-224MH

Bedava Steam Keyi (Kodu) : B367F-ASB32-VSDC6

Bedava Steam Kodu (Keyi) : BMDS-324MA-XCMD3

Bedava Steam Keyi (Kodu) : ML34M-VXM31-WIEQ9

Bedava Steam Kodu (Keyi) : SBAS4-3523M-BDM87

Bedava Steam Keyi (Kodu) : VCG54-BCMT5-M63CM

Bedava Steam Kodu (Keyi) : NM36N-SNFQO-BVNR6

Bedava Steam Keyi (Kodu) : REUR4-FDNR3-3262N

Bedava Steam Kodu (Keyi) : VMD32-VZM64-BXC77

Bedava Steam Keyi (Kodu) : BCNDE-GJ931-DVN36

ÖNEMLİ: Eğer bu kodlardan hiç birini çalıştıramadıysanız yorum kısmına size ulaşabileceğimiz bir adresinizi ve steam kodu istediğinizi belirten bir yorum atabilirsiniz. Yorum sıralamasına göre sırayla herkese gönderebildiğimiz kadar steam keyi göndereceğiz. Ancak herkese yetişmesi imkansız arkadaşlar bu duruma da biraz anlayış gösterin.

322 comments

  1. admin hepsini denedim fakat bulamadım yollarsan sevinirim gmail:akayuzun18@gmail.com

  2. ya abi hiçbiri olmuyor. geçersiz diyor. rica edersem, gönlünüzden ne gelirse bana steam cüzdan kodu gönderir misiniz?

  3. MRA ABİ STEAM KODLARI ÇALIŞMIYOR 6AYDIR TAKİP EDİYORUM VE STEAM HARİC HERŞEYİNİZ İYİ BENDE 1TANE STEAM KODU ASALM OLURMU HEPSİNİ DENEDİM OLMUYOR

  4. abi merhaba bana da birazcık yollayabilir misiniz?
    e-posta:yilmazturk52320@hotmail.com

  5. Banada steam cüzdan kodu atar mısınız denedim alamadım Gmail:ozcanarda35@gmail.com

  6. Bana da atabilir misiniz steam keyi?. Gönlünüzden ne koparsa tüm çalışanlarınıza iyi günler 🙂
    iletişim :yunusnuman@hotmail.com

  7. Aga bana da yollar mısın alamadım. (bu arada “Beklenmedik bir hata oluştu. Steam Cüzdan kodunuz kullanılamıyor. Lütfen 30 dakika sonra tekrar deneyiniz. Eğer problem devam ederse Steam Destek ile iletişime geçiniz” yazısı çıkıyor kod girmeye çalışınca nedenini söyleyebilir misiniz?) Bi 20 TL ya da ne kadar yollayabiliyorsanız yollamak isterseniz ” hakancan.gz2@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz

  8. maalesef bende hiç alamadım rica etsem atarmısınız ? (mehmettan3443@gmail.com)

  9. banada gelmedi rica etsem 5 $ atarmısınız cok garibnaım eglence olsun diye actim hesabı

  10. Karantina olduğu için dışarıya çıkmaıyoruz dolayısıyla kod almak için ininal karta para atamıyorum lütfen şu zor günlerde eğlenmem için steam cüzdan kodu atar mısınız 20 veya 50 tl lik ?
    mail : hmtyonel@gmail.com

  11. abi banada bi 200-300tl yollarmısın ben alamadım hiçbirisi olmadı
    mail:selocan.gkc9@gmail.com

  12. abi hepsi bitmiş banada 20 tl lazım lütfen yardım edermisin mail:tuncelakif60@gmail.com

  13. ABİ ALAMADIM PLS BANADA AT STEAM:Must@F@ =ALT+F4 E POSTA:mustafaerkam4721@gmail.com LÜTFEN BU ARADA EN AZ 50 TL OLURSA SEVİNİRİM

  14. Reis Hiçbirini alamadım karantina günlerinde canım sıkılıyor hiç oyunumda yok torrent indirmek istemiyorum artık yardım ederseniz ne mutlu bana hawking624@gmail.com mail adresim şimdiden teşekkür ederim 🙂

  15. Sayın Adminim. Sizden Rica Etsem, Acaba Bana da Cüzdan Kodu Gönderebilmeniz Mümkün mü? Limit Ne Olursa Olsun, Kabulümdür. Şimdiden Sizlere Teşekkürü Bir Borç Bilirim Efendim. Saygılar.
    Mail Adresim: vazgecilmez_1987@hotmail.com

  16. merhaba banada hearts of iron 4 kodu atarmısınız hiçbiri çıkmadı bari o çıksın
    eposta:tunahandemir3419@gmail.com

  17. Malesef hiçbirini alamadım yok artık bu ne hız lütfen banada gönderebilirseniz sevinirim.

  18. Selamlar İyi Günler Kodların Ve Keylerin Hiçbiri Çalışmıyor Yeni Keyler Verirseniz Sevinirim Mail Adresim :royaledelisi321@gmail.com
    Gönlünüzden Ne Koparsa Yollayabilirsiniz İyi Günler Dilerim…

  19. Reis bana’da 50 TL’ lik bir kod yollarsanız sevinirim. Steam hesabım çalındı 25 TL CS:GO almıştım :/ tamamen çalındı tel no’su falan filan. Kısıtlanmış Hesap’ı kaldırıcam atarsanız sevinirim. E-Posta Adresim :

    sametyilmaz0331@gmail.com

  20. abi foruma ilk giren kişi hepsini toplamış ben de kod almadım rica etsem banada yollarmısın

  21. abi bende hiçbirini alamadım üni sınavımda kötü geçti moraller bozuk göderirseniz çok sevinirim 🙂

  22. Reis banada 50 tl civarında bi steam key atabilirmisin tüm arkadşlarımda bulunan bi oyunu almak istiyorum fakat COVID-19 sürecinde olduğumuzdan dolayı ailemden bir türlü para alamıyorum atamazsanda canın sağolsun <3 – e-mail yusuf.0arda@gmail.com – instagram yusufardaang

  23. Bana 100 tl lazım abi atarsan cok mutlu edersin beni şimdiden saolasın
    Gmail:ahmetardar1@gmail.com

  24. Banada 20tllik steam cüzdan kodu gönderebilir misiniz?
    İnstagram:@feneristtayfa.12
    Gmail:@semihegeyildirim61@gmail.com
    Veya @semihegeyildirim59@gmail.com

  25. ben alamadım gmail:melihardakoc1234@gmail.com 40 tl lik atarsanız sevinirim ama istediğiniz kadarda atabilirsiniz

  26. pugb satın almak istiyorum indirime düştüğü zaman alırım ondan dolayı 40-50 lira fln mümkünse atar mısınız

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir