metin2 hile 2020

Metin2 Hile 2020 Haziran Güncel 7x Çekme Hilesi

Merhaba BlogAmca okuyucuları. Güncel metin2 hile 2020 konumuza hoşgeldiniz. Bu yazımızda sizlerle güncel metin2 hilesi paylaşacağız. İndirme linki ve anlatım aşağıdadır.

metin2 hile
metin2 hile 2020 haziran

Metin2 Hile Yazılı Anlatım :

Aşağıdaki linklerden hileyi indiriyoruz.

Masaüstüne çıkan Metin2Mod_28.05.2020.rar dosyasına giriyoruz.

Metin2Mod_28.05.2020 adlı klasöre giriyoruz.

Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.

Metin2Mod_Launch.exe yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.

Start Mod a bastıktan sonra yama açılacaktır.

Daha sonra oyunu başlat diyoruz ve oyuna giriyoruz.

Ayarlar kısmından Süper 7x Damage özeliğini aktif edin. 

(YENİ!)Herhangi bir işlem yapmadan 7x aktif olacaktır.

Durduğunuz yerden otomatik ataklar yapacaktır.

NOT: Arkadaslar tavsiye olarak ekleyeyim dedim, eğer oyundan atma oluyorsa falan gereksiz özellikleri kapatmanızı tavsiye ederim ve hareket hızını + saldırı hızını çoook abartırsanız oyundan atma yapabilir hile. Eğer oyundan atıyorsa bunlara dikkat edersiniz. hadi iyi oyunlar 🙂

METİN2 GÜNCEL HİLE İNDİRME LİNKİ: BURAYA TIKLAYARAK İNDİREBİLİRSİNİZ.

Not: İndirme linki güncellenmiştir.. ( 1 Haziran 2020 )

37 yorum

    1. Hocam videolu anlatım koyuluyor ancak hemen telif yiyor o yüzden atamıyoruz görüntü olarak.

      Hile indirme linki ve hile güncellendi.

  1. kanka ben indirdim aynen dediğin gibi yaptim oyuna giriş yaptim hiç bir değişiklik olmadi virüs programinida devre dısı bıraktim nasıl yol izlemem lazim bi türlü olmadi

  2. Merhaba bu hile Metin2 TR için mi yoksa Metin2 PVP için mi bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler.

  3. Öncelikle emekleriniz için çok teşekkür ederim. 26 Mart sürümünü kullanıyordum EvdeKal serverın eklenmesiyle birlikte (sanırım ek güncellemelerde oldu) oyun zar zor açılıyor, açıldığında da tam hileyi kullanacam oyun çalışmayı durduruyor.

    Acaba sonraki sürümü ne kadar süre içinde çıkar?

  4. Start diyorum bişi yükleniyor sonra gameforce açılıyor başlat diyorum giriyorum hile gelmiyor neden ?

  5. Admin start a basıyorum Yapılandırma dosyası bulunamadı.İşlem durduruldu hatası alıyorum steam değil internetten pvp mt2 indirdim

  6. Kral 11.04 ü indirdim dediğin gibi yaptım oyuna giriyorum ama herhangi bir değişiklik yok nasıl yapabiliriz ?

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir