brawl star elmas kodu 2021

Brawl Stars Elmas Kodu 2021 (Gerçek)

Herkese merhaba arkadaşlar. brawl stars elmas kodu 2021 konumuzla sizlerleyiz. Mayıs ayında da bu yazımızda da brawl star elmas kodları başlıklarından bahsedeceğiz. Brawl stars elmas kodu nereye yazılır, nasıl alınır gibi şeylerden bahsediyor olacağız brawl stars için.

Brawl Star Elmas Kodu Nereye Yazılır 2021

Öncelikle brawl stars elmas kodları 9 haneden oluşmaktadır. Bu kodlar aracılığı ile kodun değeri kadar elmas alabiliyorsunuz. Nereye yazılır sorusunun cevabı ise çok basit, oyunun elmas ticareti bölümünden kodu girdiğiniz takdirde elmaslarınızı alabiliyorsunuz. Kodunuzu hesabınıza elmas olarak çevirmek bu kadar kolay.

Brawl Stars Elmas Kodları 2021 Yeni Liste

Aşağıdaki listede güncel, yeni brawl stars kodu göreceksiniz;

  • STCMN012B
  • BRNT10STN
  • SDFLNM78T
  • OIUYTJM013
  • POYHBNQN1
  • 456KJGMMIO
  • FNNXKK347U
  • ŞLOMKJIKN7
  • ĞHBMÖ765O
  • DFMM098NNI
  • NNU76558KM
  • VCFTYT467MM
  • PŞLTYNOP234

Brawl Stars elmas kodları devamı listesi ise şu şekildedir.

  • 64KIAL27
  • GDSYFD61
  • LE74368FD
  • ADSK527DE
  • KFJU47563JE
  • JSH348KDU2
  • KD239SKJF
  • CXZJD231F
  • SKVM756JSD
  • DK84MZSDI3
  • 9KDFK32KF32
  • DLK454JKDF2
  • DOMDFK43

Güncel Elmas Kodları Mayıs 2021

  • 9325MKZ1ASX
  • 0BAMXIAKQR
  • IYUNA2MYRF
  • U1NAHSLQAE
  • TY9PGPOQMS
  • FYDAN39XMA
  • 0GHM1BAUJE
  • 92KO1LKA4I
  • GYFTY00VAK
  • KU4L1UTYN
  • PXLCAJ3NA2
  • 6CX8AJJQOL
  • R918VJHBN6
  • G832KO1ML
  • V9M1AHOTP
  • PGBVJMA77
  • MNAY71MX8
  • A7T132HUN
  • 98NB2AOLX
  • SHAF8KJ549
  • ACN1HMK3
  • 78C9A1L0QU
  • 01M45VB9AL

Evet arkadaşlar, gördüğünüz gibi güncel brawl stars elmas kodları listesi 2021 yılı için şu anlık böyleydi. Kod listesi buldukça buraya yeni brawl stars elmas kodu eklemesi yapabiliriz. Bunun için blogamca.com sitesini takipte kalabilirsiniz. Umuyoruz ki işinize yaramıştır ve kodlardan faydalanabilmişsinizdir. Konumuz her ay yenilenmeye ve kodlar güncellenmeye devam edilecektir.

22 comments

  1. elmas ticareti olarak neresi
    hani markette var ya oraya da olmuyo
    ne yapıcam nereye giricem biraz daha detaylı anlatabilirmisiniz

  2. Abi bu sezon 32 elmasla kaçırıyom 80 taş alacaktım kodların hiçbiri olmuyor lütfenn bana bir tane kod at lütfennn

  3. Merhabbalar bütün kodları denedim
    olmadı bana gmailden kod gönderirmisiniz

  4. Abi hepsini denedim bazıları kullanılmış bazıları yanlış benim gmailime yeni kod gönderir misiniz

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir